Openingstijden

Coronavirus: hoe gaan we daar mee om?

Tweede paasdag zijn we niet open. Voor spoed blijven wij 24 uur per dag bereikbaar.

Wij volgen het advies van het RIVM op. Daarom hebben wij onze dienstverlening aangepast om verdere verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te voorkomen. Dat doen we voor de gezondheid en veiligheid van onze klanten en onze medewerkers. Helaas zijn we minder goed bereikbaar dan je gewend bent. Ondanks de bijzondere omstandigheden doen we ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen. 

Lees meer over onze maatregelen en veelgestelde vragen rondom het coronavirus.

Lees onze coronamaatregelen

Hoe kun je het beste contact met ons opnemen?

1. Bel ons alleen bij spoed

  • Lees hier wanneer er spoed is. 
  • Spoedmeldingen gaan over verstopte wc’s, een lek in de waterleiding, gaslucht, lekkages van buitenaf, kapotte portiek- of voordeuren, kapotte CV (geen verwarming of warm water), kapotte lift, geen elektriciteit in huis of situaties die gevaar opleveren. 
  • Twijfel je? Bel ons dan op 010 440 88 00. We bespreken de situatie en kijken samen naar een oplossing.

2. Alle overige vragen

  • Op onze website kun je heel veel dingen zelf regelen. Gebruik de keuzes op deze pagina.
  • Kijk ook op onze website naar de veel gestelde vragen. Misschien staat het antwoord op je vraag er al tussen.
  • De balies van onze kantoren zijn zeker tot 28 april gesloten. Alleen in dringende gevallen kan een persoonlijke afspraak worden gemaakt.
Bekijk hier de veel gestelde vragen over hoe wij met het coronavirus omgaan en wat dat voor jou betekent.

Bezoeken servicebalies

Maandag tot en met vrijdag 8.30 - 16.30 uur.
Bekijk onze bezoekadressen. 

Bellen naar de klantenservice

Maandag tot en met vrijdag 8.30-17.00 uur.
Waar wil je over bellen?