Direct Regelen

Over woonstad

landingpages-title

Populair

We konden helaas geen resultaten vinden voor '{{query}}'

Zoektips

• Controleer de spelling
  • Kies een ander zoekwoord
  • Type in losse woorden

De organisatie Woonstad

Covid-19 had in 2020 een groot effect op onze werkomgeving. Thuiswerken is nu het nieuwe normaal. Onze ICT-afdeling heeft vanaf het begin veel werk verricht, zodat onze medewerkers op afstand kunnen werken. De afdeling Facilitaire Zaken heeft de kantoren corona-proof ingericht zodat ook daar veilig kan worden gewerkt. Onze medewerkers, partners en bewoners zijn doorlopend geïnformeerd over maatregelen die we treffen. Daarnaast werden regelmatig online activiteiten georganiseerd om het sociale verband te behouden.

Samenstelling van de organisatie

Organisatie 2020
Aantal medewerkers op 31 december 555
Mannen-vrouwen 48%-52%
Fulltime-parttime  72%-28%
Vast-tijdelijk 90%-10%

Diversiteit

Bij Woonstad zijn we blij met al die verschillende mensen, achtergronden, talenten en ideeën. Het maakt ons sterker, creatiever, flexibeler. We kunnen ons met al die inzichten ook veel beter verplaatsen in onze klanten en spreken dezelfde taal. Soms zelfs letterlijk. Om kracht te halen uit onze diversiteit, is inclusief werken nodig. Samen gaan we op zoek naar de verschillen en overeenkomsten onder elkaar. En leren we van elkaar hoe we een toevoeging zijn aan elkaar.

We hebben een aantal zaken in ons beleid opgenomen, zoals het ondertekenen van het Charter Diversiteit en een gedragscode waar iedereen in de organisatie zich aan moet houden.

Verder organiseren we verschillende webinars, trainingen en dialogen met en voor medewerkers.

diversiteits_woonstad
Net als Rotterdam hebben wij niet één gezicht, maar kennen we er velen. En daar zijn we trots op.
Woonstad op je startscherm
Wil je de volgende keer gelijk ingelogd zijn? Installeer de app.