Direct Regelen

Over woonstad

landingpages-title

Populair

We konden helaas geen resultaten vinden voor '{{query}}'

Zoektips

• Controleer de spelling
  • Kies een ander zoekwoord
  • Type in losse woorden

Jaarverslag 2021

Voor Woonstad Rotterdam was 2021 een jaar van verandering. Zo stelden we onze koers bij in een nieuwe ondernemingsstrategie en vond er een wisseling plaats in de Raad van Bestuur. In de buitenwereld groeide de woningnood uit tot één van de belangrijkste maatschappelijke thema’s. Positief nieuws voor de sector bracht het coalitieakkoord dat in december werd gepresenteerd: de verhuurdersheffing wordt eindelijk afgeschaft en de politiek lijkt de volkshuisvesting weer serieuzer te nemen. Dit is goed nieuws, want onze maatschappelijke opgave blijft groot.

In onze ondernemingsstrategie vertalen we die maatschappelijke opgave naar haalbare doelen. Iedere 4 jaar stellen wij onze strategie waar nodig bij. Dat hebben we ook in 2021 gedaan. Onze nieuwe missie is: ‘Samen bouwen aan een fijn leven in Rotterdam. Voor nu en later.’ De komende jaren staan voor ons drie doelen centraal:

1. Onze bewoners vinden ons een zeer betrouwbare en betrokken huisbaas.
  2. In 2030 hebben wij het leven in onze buurten sterk verbeterd, samen met bewoners en partners.
  3. Binnen 10 jaar bouwen wij ten minste 5.000 extra betaalbare woningen in Rotterdam, met verlaging van onze totale CO2-uitstoot.

Met deze ambities treden wij de toekomst vol vertrouwen tegemoet. Zeker is dat alle medewerkers van Woonstad Rotterdam met veel energie en betrokkenheid blijven werken aan Rotterdam als stad met plek voor iedereen, zoals we dat al meer dan 100 jaar doen.

Lees via onderstaande link ons jaarverslag 2021. Daarin kun je onze inzet en de resultaten van 2021 teruglezen.

Woonstad op je startscherm
Wil je de volgende keer gelijk ingelogd zijn? Installeer de app.