De site van Woonstad Rotterdam maakt gebruik van cookies. Meer informatie.Dit venster niet meer tonen.

Ben je het niet eens met Woonstad Rotterdam,  dan kun je een klacht indienen. Onze klachtenprocedure in het kort:

Meld het ons
Het kan zijn dat je het niet eens bent met Woonstad Rotterdam of dat je niet tevreden bent over de dienstverlening. Geef dit dan aan ons door middels het online klachtenformulier. Bij spoedgevallen bel je met 010-440 8800.

Wat gebeurt er met jouw klacht?
Binnen 3 werkdagen (bij spoed binnen 24 uur) ontvang je een bevestiging van ons dat wij jouw melding in goede orde hebben ontvangen. Afhankelijk van het soort klacht doen we dat telefonisch, schriftelijk of maken we een afspraak met je. In dit eerste contact proberen we jouw klacht direct op te lossen.

Binnen 10 werkdagen na de bevestiging proberen wij het probleem op te lossen. Mochten wij meer tijd nodig hebben om een oplossing te vinden, dan hoor je dat natuurlijk tijdig.

Ook als we jouw klacht ongegrond verklaren en niet in behandeling nemen, word je hierover geïnformeerd. De reden waarom we jouw klacht zo beoordelen wordt dan duidelijk aangegeven. Je krijgt altijd een schriftelijke bevestiging van deze beslissing waarbij we advies uitbrengen voor aanvullende mogelijkheden.

Geschillenadviescommissie
Indien je hier geen genoegen mee neemt, kan er een afspraak ingepland worden voor een persoonlijke toelichting. Mochten we er daarna niet samen uitkomen, dan kun je terecht bij de Geschillenadviescommissie.