We werken volgens de voorschriften van de overheid. Het werk vindt uiteraard alleen plaats als de gezondheid van onze bewoners geen gevaar loopt. Zo beperken we persoonlijk contact. Ook zijn bewoners tijdens het werk zoveel mogelijk in een andere ruimte en houden we altijd minimaal 1,5 meter afstand. We werken niet als bewoners dat niet willen, of als werknemers of bewoners verkouden of ziek zijn.
Ook voor onze aannemers gelden voorzorgsmaatregelen. Zij komen zoveel mogelijk met eigen vervoer naar de bouwplaats, houden 1,5 meter afstand en eten niet samen in de bouwkeet. Uiteraard kan het werk alleen doorgaan als de aannemer voldoende mensen en materialen heeft.
Deze maatregelen gelden voor ons onderhoud. Vind hier de actuele afspraken over reparatieverzoeken.
