Persoonlijke benadering
We merken dat het steeds lastiger is om bewoners te interesseren voor bewonersavonden. Zo ook op de Oranjeboomstraat. Op nieuwsbrieven om deel te nemen aan een klankbordgroep werd heel weinig reageert.Daarom zijn we langs de deuren gegaan om te kijken hoe het met bewoners gaat en hoe zij betrokken willen worden bij het onderzoek naar hun woningen. Op dinsdag 11 oktober werd de eerste bewonersavond van project Oranjeboomstraat 3 georganiseerd.
Veel mensen aanwezig
De persoonlijke benadering werkt, want er was een grote groep bewoners aanwezig. We begonnen het eerste deel van de avond met het bespreken van de onderzoeksresultaten van het gebouw. In het tweede deel van de avond konden bewoners zelf informatie geven over het gebouw en hun ervaringen. Het leverde veel extra informatie op waar we mee aan de slag kunnen.

