Heb je bij ons een klacht ingediend en je bent niet tevreden met de oplossing of er is binnen 6 weken geen oplossing geboden, dan is er sprake van een geschil. Je hebt dan de mogelijkheid om kosteloos een schriftelijke klacht in te dienen bij de Geschillenadviescommissie. Nadat beide partijen hun verhaal hebben gedaan, wordt er een advies gegeven voor een nieuwe oplossing.
De Geschillenadviescommissie (GAC) heeft geen persoonlijke of zakelijke relatie met Woonstad Rotterdam.
De GAC stelt wel de volgende voorwaarden:
- De oorzaak van de klacht ligt bij Woonstad Rotterdam.
- Bewoner heeft zijn klacht schriftelijk voorgelegd aan Woonstad Rotterdam – een schriftelijke bevestiging van de ingediende klacht die door WSR is verstuurd is ook voldoende.
- Woonstad Rotterdam heeft niet of niet naar tevredenheid van de klant op de klacht gereageerd.
- Klager voelt zich hierdoor persoonlijk geschaad.
Voor meer informatie en de voorwaarden kun je de website van de Geschillenadviescommissie raadplegen.
Ben je niet tevreden over de uitkomst van het geschil, dan kun je naar de Huurcommissie. Meer informatie over deze procedure vind je op de website van de Huurcommissie.