Klacht of een compliment

Jouw klacht is belangrijk voor ons. Ben je niet tevreden geef je klacht aan ons door. Wij doen ons best om er samen zo goed mogelijk uit te komen.

Een klacht over ons kan zijn:

  • Wanneer je niet tevreden bent over hoe wij te werk gaan ;
  • Wij je niet netjes hebben behandeld;
  • Of dat wij je niet hebben teruggebeld zoals was afgesproken;
  • Of je bent het niet eens met het beleid van ons;
  • Of je bent niet tevreden over de aannemer.

Wanneer wij je klacht hebben ontvangen nemen wij binnen 2 werkdagen  contact met je op om verder met elkaar af te stemmen. 

Klacht over monteur of aannemer?

Een bedrijf dat wij hebben ingehuurd heeft bijvoorbeeld:

  • schade gemaakt;
  • niet goed gewerkt;
  • je niet goed geholpen.

Meld je klacht bij ons.

Wij geven de klacht door aan het bedrijf dat we hebben ingehuurd. Zij moeten binnen twee  reageren. Daarna krijg je van ons antwoord.

Klacht doorgeven aan gemeente Rotterdam

Vanaf 1 januari 2024 heeft elke gemeente een meldpunt voor klachten over verhuurders. Iedere huurder kan daar terecht. Wil je een klacht over ons doorgeven of wil je meer weten? Je kunt contact opnemen met Gemeente Rotterdam. 

Vraag & antwoord

Dit kun je doen:

Goed om te weten

Als je klachten hebt over huisvuil, losse tegels, kapotte straatverlichting, dan helpt de gemeente je. Melden kan via de Buiten Beter App of bel 14010.