Ik ben klant
Woningen
Bedrijfspanden
VVE
Mijn wijk
Dit is Woonstad Rotterdam
logo logo
  • Ik ben klant
  • Woningen
  • Bedrijfspanden
  • VVE
  • Mijn wijk
  • Dit is Woonstad Rotterdam
  • Woonstad Rotterdam
  • Veelgestelde vragen
  • Ik heb een
  • Ik heb een huurwoning
  • Service- en stookkosten
lees voor

Veelgestelde vragen

Vragen over Service- en stookkosten

Heeft u vragen over 'Service- en stookkosten'?
Plaats een zoekopdracht of kies uit onderstaande onderwerpen.

  • Wordt mijn maandelijkse voorschotbedrag voor warmtelevering aangepast?
  • Welke kosten voor warmtelevering brengt Woonstad Rotterdam bij mij in rekening?
  • Wat houdt de leveringsovereenkomst warmte in?
  • Hoe maak ik bezwaar tegen de service- en/of stookkkosten?
  • Wat zijn servicekosten?
  • Ik ben aangesloten op stadsverwarming of blokverwarming. Kan ik hier vanaf?
  • Hoe weet ik of ik gebruik maak van stadsverwarming of blokverwarming?
  • Waarom geeft u niet vooraf aan wat het exacte bedrag voor vaste kosten is?
  • Hoe rekent Woonstad Rotterdam warmte af?
  • Binnen hoeveel tijd moet Woonstad mij een afrekening sturen voor stookkosten?
  • Kan in mijn voorschotbedrag voor stookkosten wijzigen?
  • Heb ik recht op compensatie bij een storing in de warmtelevering?
  • Wat zijn stookkosten?

Direct contact

  • Neem contact met ons op
  • Stuur een bericht

Volg Woonstad

Handige links

  • MijnWoonstad
  • Veelgestelde vragen
  • Werken bij
  • Formulieren
  • Folders
  • Extranet

Self service

  • Reparatieverzoek
  • Serviceabonnement
  • Klusadvies
Disclaimer Privacy en Cookie Statement