Plaats een zoekopdracht of kies uit onderstaande onderwerpen

Wat gebeurt er met mijn klacht zodra ik die heb ingediend?

Binnen 3 werkdagen (bij spoed binnen 24 uur) ontvangt u van ons een bevestiging dat wij uw klacht in goede orde hebben ontvangen. Afhankelijk van het soort klacht doen we dat telefonisch, schriftelijk of maken we een afspraak met u. Binnen 10 werkdagen na de bevestiging proberen wij het probleem op te lossen. Mochten wij meer tijd nodig hebben om een oplossing te vinden, dan hoort u dat natuurlijk tijdig.

Ook als we uw klacht ongegrond verklaren en niet in behandeling nemen, wordt u hierover geïnformeerd. De reden waarom we uw klacht zo beoordelen wordt dan duidelijk aangegeven. U krijgt altijd een schriftelijke bevestiging van deze beslissing.

Indien u hier geen genoegen mee neemt kan er een afspraak ingepland worden voor een persoonlijke toelichting. Mochten we er daarna niet samen uitkomen, kunt u terecht bij de Geschillenadviescommissie. Bent u niet tevreden met de uitspraak van de geschillenadviescommissie, dan kunt u hierna nog een zaak aanspannen bij de Huurcommissie.