De site van Woonstad Rotterdam maakt gebruik van cookies. Meer informatie.Dit venster niet meer tonen.

Plaats een zoekopdracht of kies uit onderstaande onderwerpen

Hoe kan ik een klacht indienen?

Ondanks onze inspanningen, kan het helaas voorkomen dat u teleurgesteld bent in de kwaliteit van onze dienstverlening. U bent bijvoorbeeld ontevreden over de wijze waarop u door ons bent behandeld of over de manier waarop een reparatieverzoek is uitgevoerd. Laat ons dit dan direct weten. Samen met u kunnen we tot een goede oplossing komen.

Klacht indienen
Als u een klacht wilt indienen, kan dat op verschillende manieren:

Om een klacht in behandeling te nemen, hebben we de volgende informatie van u nodig:

  • uw naam en adres;
  • telefoonnummer(s) waarop u bereikbaar bent;  
  • eventueel uw e-mailadres;  
  • de omstandigheid of gebeurtenis waar de klacht betrekking op heeft;  

Als u de klacht per brief verstuurt, vermeld bij onderwerp dan ‘klacht’ en vergeet niet persoonlijk te ondertekenen.

STAAT JOUW VRAAG ER NIET TUSSEN?

Mailen

Reactie binnen 3 werkdagen

Facebook

Reactie binnen 1 uur *

Twitter

Reactie binnen 1 uur *

Bellen

Van 8:30 tot 17:00 uur

* tijdens kantooruren