Naar hoofdcontent

Direct Regelen

Vragen

Aanbod

Artikelen

Informatie & regelen

Over woonstad

landingpages-title

Populair

We konden helaas geen resultaten vinden voor '{{query}}'

Zoektips

  • Controleer de spelling
  • Kies een ander zoekwoord
  • Type in losse woorden 

Klacht of een compliment

Jouw klacht is belangrijk voor ons. Ben je niet tevreden geef je klacht aan ons door.  Wij doen ons best om er samen zo goed mogelijk uit te komen.

Een klacht over ons kan zijn:

  • Wanneer je niet tevreden bent over hoe wij te werk gaan ;
  • Wij je niet netjes hebben behandeld;
  • Of dat wij je niet hebben teruggebeld zoals was afgesproken;
  • Of je bent het niet eens met het beleid van ons;
  • Of je bent niet tevreden over de aannemer.

Wanneer wij je klacht hebben ontvangen nemen wij binnen 2 werkdagen  contact met je op om verder met elkaar af te stemmen. 

Klacht doorgeven
Compliment geven


Klacht doorgeven aan gemeente Rotterdam

Vanaf 1 januari 2024 heeft elke gemeente een meldpunt voor klachten over verhuurders. Iedere huurder kan daar terecht. Wil je een klacht over ons doorgeven of wil je meer weten? Je kunt contact opnemen met Gemeente Rotterdam. 

Woonstad op je startscherm
Wil je de volgende keer gelijk ingelogd zijn? Installeer de app.