Informatie & regelen
Waar gaat het over?
Vraag en antwoord
-
Ik heb de huur van mijn bedrijfsruimte opgezegd, wat gebeurt er nu?
Na je huuropzegging lever je de bedrijfsruimte weer op in de staat die het was toen je voor het eerst de sleutel van ons kreeg.
Lees meer -
Hoe voeg ik een huurder toe aan het contract voor mijn bedrijfsruimte?
Je kunt een aanvraag bij ons doen om een medehuurder op het huurcontract van een bedrijfsruimte te zetten. Als je medehuurder wordt, krijg je naast de rechten ook de plichten van de ruimte.
Lees meer -
Hoe regel ik een bezichtiging van een bedrijfsruimte?
Zie je een bedrijfsruimte die bij je past? Reageer op de advertentie en onze adviseurs nemen contact met je op voor het plannen van de bezichtiging.
Lees meer -
Hoe kan ik contact opnemen met Woonstad?
Alle contacten vinden plaats via de telefoon of online.
Lees meer -
Wanneer krijg ik de sleutels van mijn bedrijfsruimte?
Na het betalen van de waarborgsom (3x de bruto maandhuur) en ondertekening van de huurovereenkomst krijg je de sleutel van het bedrijfspand en kan het ondernemen beginnen!
Lees meer -
Ik kan de huur van mijn bedrijfsruimte niet betalen, wat kan ik doen?
Laat het ons zo snel mogelijk weten. Binnen vijf werkdagen neemt onze afdeling Incasso contact met je op.
Lees meer -
Wat zijn de meterstanden van mijn oude woning?
Ben je verhuisd en wil je de meterstanden weten?
Lees meer -
Ik heb last van bedwantsen. Wat moet ik doen?
Bedwantsen zitten ook in schone slaapkamers. Jij, of iemand anders, kunt ze mee naar binnen nemen zonder dat je het weet. Het is heel moeilijk om ze zelf te verwijderen.
Lees meer -
Kan ik mijn huurtoeslag kwijtraken door de huurverhoging?
Nee, je kunt huurtoeslag niet kwijtraken door een huurverhoging zolang het inkomen van jou en je medebewoners samen niet boven de huurtoeslaggrens komen.
Lees meer -
Hoe wordt mijn VvE-bijdrage vastgesteld?
De VvE bijdrage wordt jaarlijks vastgesteld door de Algemene Ledenvergadering op basis van de goedgekeurde begroting.
Lees meer