Hoe doe ik een reparatieverzoek?
- Je kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week makkelijk een reparatie aanvragen via de website. Je vult een aantal vragen in en kunt gelijk foto’s van de situatie toevoegen. Daarna kies je zelf het tijdstip voor de afspraak met de aannemer.
- Vraag je een reparatie aan via de telefoon? Dan bespreken we wat er mis is en plannen we samen een afspraak met de aannemer. Wij gebruiken aan de telefoon dezelfde agenda als op de website.
- Spoedreparatie nodig? Heb je bijvoorbeeld een gaslek? Neem direct contact op, ook buiten kantoortijden.
- Probleem met je verwarming? Dan kun je direct met de verwarmingsmonteur bellen.
Wat gebeurt er nadat ik een reparatieverzoek heb gedaan?
De afspraak komt direct in de agenda van een van onze wijkaannemers. Jij krijgt een bevestiging via de e-mail. De aannemer ziet de afspraak in de agenda. Soms verzet de aannemer een afspraak naar een ander moment, bijvoorbeeld omdat er een onderdeel besteld moet worden. De aannemer laat je dat dan weten. Kun je zelf niet op de afgesproken tijd? Dan kun je de afspraak zelf makkelijk online verzetten in MijnWoonstad. Doe dit uiterlijk 3 dagen voor de afspraak.