Altijd duidelijke informatie
Je geeft het verzoek door zoals je gewend bent: online, via de telefoon of aan de balie. Hierna ontvang je per e-mail een bevestiging van je reparatieverzoek. Hier staat alle informatie van jouw melding:
- het probleem,
- de datum en het tijdstip waarop je met de monteur een afspraak hebt gemaakt,
- wie de aannemer is.
Je kunt precies nalezen wat je hebt afgesproken.
Meldingen
In deze e-mail staat een link naar een webpagina met meer informatie. Hier zie je de status van je reparatieverzoek. Verandert er iets? Dan ontvang je een e-mail met een melding hiervan. Bijvoorbeeld als we de afspraak moeten verzetten. Je krijgt ook een melding als je niet aanwezig was op het afgesproken moment.
Je kunt hier ook de afspraak aanpassen. Zo heb je altijd duidelijke informatie over jouw reparatieverzoek.
Achter de schermen bij jouw reparatieverzoek
Ben je benieuwd hoe het werkt met zo’n reparatieverzoek? In onderstaande video vertelt Matthijs in twee minuten wat de stappen zijn na een reparatieverzoek.