Volg je reparatieverzoek

Tips

We hebben sinds kort een track & trace voor reparatieverzoeken. Dit betekent dat je als huurder van Woonstad Rotterdam je reparatieverzoek kunt volgen. Gewoon vanuit huis. En je krijgt een melding als er iets verandert. We leggen hieronder uit hoe dit precies werkt.

Man plakt duct tape op verwarming

Altijd duidelijke informatie

Je geeft het verzoek door zoals je gewend bent: online, via de telefoon of aan de balie. Hierna ontvang je per e-mail een bevestiging van je reparatieverzoek. Hier staat alle informatie van jouw melding:

  • het probleem,
  • de datum en het tijdstip waarop je met de monteur een afspraak hebt gemaakt,
  • wie de aannemer is.

Je kunt precies nalezen wat je hebt afgesproken.

Meldingen

In deze e-mail staat een link naar een webpagina met meer informatie. Hier zie je de status van je reparatieverzoek. Verandert er iets? Dan ontvang je een e-mail met een melding hiervan. Bijvoorbeeld als we de afspraak moeten verzetten. Je krijgt ook een melding als je niet aanwezig was op het afgesproken moment.

Je kunt hier ook de afspraak aanpassen. Zo heb je altijd duidelijke informatie over jouw reparatieverzoek.

Achter de schermen bij jouw reparatieverzoek

Ben je benieuwd hoe het werkt met zo’n reparatieverzoek? In onderstaande video vertelt Matthijs in twee minuten wat de stappen zijn na een reparatieverzoek.

Duidelijk en transparante dienstverlening

Bij een reparatie zijn meerdere partijen betrokken: jij als huurder, wij als verhuurder en de aannemer die de reparatie gaat doen. We werken met verschillende aannemers en dit zorgde ervoor dat we niet altijd volledig overzicht hadden van wanneer een aannemer langs kon komen.

We hebben achter de schermen hard gewerkt om je beter te laten weten hoe het met je reparatieverzoek gaat. Met als resultaat een klantvriendelijke track & trace voor reparatieverzoeken die veel duidelijkheid biedt.

Deel dit artikel